niedziela, 5 października 2014

"wygolony bok"

Heii.
W dzisiejszym poście mamy dla was fryzurę tzw "wygolony bok".
Oczywiście nie jest to prawdziwy wygolony bok tylko coś zastępczego.
Prosta i szybka fryzura dla każdego.

ZACZYNAMY!
1.Na początek wydzielamy małe pasmo włosów tuż nad uchem i zaczynamy robić klasycznego dobierańca.

 2.Kiedy będziemy mniej więcej w połowie głowy kończymy spinając włosy wsówką żeby nam się nic nie rozwaliło.

Możemy również zrobić jeszcze jednego warkocza nad tym którym już mamy dla lepszego efektu.

Wydzielamy kolejne pasmo włosów i powtarzamy powyższe czynności.
 EFEKT KOŃCOWY PREZENTUJE SIĘ TAK 


13 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo ładnie!
    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS - DO WYGRANIA SUPER NAGRODA!
    Pozdrawiam, Malwa

    http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna fryzura :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fryzura, ale raczej nie dla mnie ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzurka :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się i dość prosty w wykonaniu
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna,delikatna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna fryzura, bardzo efektowna. ;)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne :**** Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post, love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ♥