środa, 16 lipca 2014

FRANCUZ

Heii.
Dzisiaj mamy dla was francuza, ale w trochę inne wersji niż to się zazwyczaj robi.
ZAPRASZAMY!



KROK 1: Zaczynamy tak jak w przypadku francuza od zwykłego warkocza. Musimy pamiętać aby początek naszej fryzury znajdował się z boku głowy, nad uchem. 

KROK 2: Dalej zaczynamy robić francuza dokładając do warkocza włosy z boków głowy.Należy pamiętać aby brać dosyć cienkie partie włosów ponieważ później może nam ich zabraknąć.

KROK 3: Kiedy dojedziemy do końca głowy zawijamy francuza w przeciwną stronę i kontynuujemy naszą fryzurę.
 KROK 4: Tą sama czynność co w "kroku 3" powtarzamy gdy dojedziemy do końca głowy.
 KROK 5: Teraz już wystarczy tylko związać nasze włosy gumką do włosów.

 Efekt końcowy powinien wyjść wam mniej więcej taki.

Podoba wam się fryzurka?
ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA :)

12 komentarzy:

  1. świetna ta fryzurka, szczególnie na upalne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest !
    Uwielbiam ją *.*

    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa fryzura :)
    ja również obserwuję :)
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. czarujesz, łał! :D


    www.casprzet.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna fryzurka i jak koleżanka wcześniej napisała odpowiednia na upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie napisałaś ten post :) I bardzo ładne zdjęcia !
    Zapraszam Cię do mnie :) Może jak Ci się spodoba to ZAOBSERWUJESZ ?
    ( oczywiście się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie to wygląda *.*
    Zawsze chciałam się nauczyć robić takiego francuza, może wreszcie mi się uda :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna fryzura ! *.*

    Pozdrawiam Rudaa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wygląda :)
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    mikaela-nowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudownie wygląda .. jutro spróbuje
    pytałaś o obserwacje ja już czekam na rewanż
    livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz ♥